Salgsbetingelser

Alle priser er oppgitt i NOK og inkluderer 25% MVA. BK Logistikk AS (Org.nr. 981 052 927) reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske årsaker.

Betaling
Vi benytter Klarna Checkout og Vipps som betalingsløsning. Klarna Checkout administreres av Klarna AB. Vipps administreres av Vipps AS. Du betaler trygt med VISA/Mastercard, faktura, eller øvrig finansering.

Levering
Vi leverer alltid varene raskest mulig, og senest 3 virkedager etter at ordren er mottatt med varen på lager. I høytider og hektiske perioder kan lengre leveringstid forekomme.

Forsendelse
Vi sender våre varer med Posten/Bring eller utlevering i butikk. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt i bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret eller i butikk blir pakken sendt i retur til oss. Ved uavhentede pakker vil det påløpe et gebyr på kr. 250,-.

Reklamasjon
Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet på beste måte. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ditt ordrenummer og fulle navn. Ta godt vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen.

Angrerett
Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, returnerer du for egen regning dine varer ubrukt og uten skader i originalemballasjen slik at disse er hos oss senest 14 dager etter mottagelsen. Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene. Varer som tilbakesendes uten originalemballasje, viser tegn til bruk eller har skader kan ikke byttes eller returneres.

Legg ved angrerettskjema sammen med returforsendelsen. Angreretten gjelder varer fra vårt standard sortiment og lagerholdte størrelser.

Last ned angrerettskjema

Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand i original emballasje. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket. Returen sendes til:

BK Logistikk AS
Nordre Fokserød 13 B
3241 Sandefjord
Norge

Husk å legg ved angrerettskjema og kontaktinformasjon slik at vi finner tilbake til din ordre.

Endringene i vilkår
BK Logistikk AS forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

Taushetsplikt
Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å formidles videre til utenforstående.

Nyhetsbrev og markedsføring
Du kan samtykke til nyhetsbrev og markedføring ved å huke av for at du ønsker å motta dette. Takker du ja, kan du når som helst melde deg av.

Personvern
Les personvernerklæringen som forteller hvordan BK Logistikk AS samler inn og behandler personopplysninger her
Har du spørsmål så ta kontakt med oss på mail post@bklogistikk.no eller telefon 33485900.